راز و رمز کسب درآمد از اینترنت

معرفی به روزترین سایت های کسب درامد اینترنتی و استخراج بیتکوین

راز و رمز کسب درآمد از اینترنت

معرفی به روزترین سایت های کسب درامد اینترنتی و استخراج بیتکوین

در اینجا قصد دارم بهترین و معتبر ترین و به روزترین سایت های کسب درامد اینترنتی (ارزی و ریالی) را معرفی کنم
جستجوی گوگل (Google Search)
مشاهده تبلیغات (PTC (Paid To Click
عضویت در سایت ها (PTS (Paid To Signup
استخراج بیتکوین (BTC (Bitcoin Mining

پیوندهای روزانه

چگونه یک کسب و کار اینترنتی را شروع کنیم؟

يكشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۷، ۰۴:۱۰ ب.ظ

امروز میخوام به صورت مختصر و مفید براتون توضیح بدم که اصلا ماجرای این کسب و کار از چه قراره و موضوع چیه.

همونطوری که مشخصه اکثر سایت های اینترنتی برای تبلیغ کسب و کارشون شکل گرفتن تا بتونن راهی باشن برای تبلیغ کارشون و کسب درامد بیشتر.

حالا فکر کنید شما برای خودتون یه شرکت تاسیس کردین و یک وب سایت هم براش طراحی کردین. ولی وقتی تو اینترنت موضوع کسب و کار خودتون رو جستجو میکنید هزاران سایت معتبر تر از شما در صفحات اول جستجو میان و عملا سایت شما مورد بازدید قرار نمیگیره.

حالا باید چیکار کرد. 

چند تا راه وجود داره که بشه رتبه سایتتون رو در موتور های جستجو بالا بیارین. خب میگید این چه ربطی به کسب درامد از اینترنت داره. 

کسب و کار ما از طریق تاسیس شرکت و طراحی سایتمون نیست. در واقع صاحبان اون سایت ها برای افزایش رنک سایتشون نیاز به دیده شدن دارن. هرچی افراد زیادی رو یه لینک کلیک کنند و وارد سایت شما بشن ناخوداگاه سایت شما معروف و پر بازدید میشه و در موتور های جستجو رتبه ی بالاتری پیدا میکنه. پس صاحبان سایت ها مبلغی پرداخت میکنن که فقط روزانه مثلا هزار بار رو لینک سایتشون کلیلک بشه و سایتشون دیده بشه.

کار ما از اینجا شروع میشه. ما اون کلیک کنندگان روی لینک ها هستیم. به این گونه تبلیغات ptc یا Paid to Click میگن که سایت هایی که من به شما معرفی میکنن بابت کلیک شما رو لینکها و بازدید چند ثانیه ای شما از سایت ها به شما پول پرداخت میکنن.

کار ما به همین جا ختم نمیشه. صاحبان سایت ها برای کسب و کار خودشون یکسری کلمات کلیدی دارن و مثلا میخوان هر کی تو اینترنت سرچ کرد بر فرض طراحی جواهر از بین هزاران سایت با این موضوع سایت اونها اول نماش داده بشه. باز کار ما اینجا شروع میشه. ما کلمات کلیدی اونها رو در موتور جستجوگر گوگل سرچ میکنیم و در لینک های پیدا شده لینک سایت مورد نظر رو پیدا میکنیم و روش کلیک میکنیم تا رتبه اون سایت در جستجوی اون کلمه کلیدی بیاد بالا.

حالا همین قضیه و کسب درامد برای عضو شدن تو سایت ها هم وجود داره

 

شاید با خودتون بگید مگه این خرده کلیک ها و جستجو های ما که مبلغش خیلی ناچیز میشه پس بی فایده هستش. ولی نکته ی کار اینجاست

این سایت ها یه درصدی از درامد زیر مجموعه های شما رو هم به شما پرداخت میکنند و روزانه علاوه بر درامد خودتون میتونید از زیرمجموعه های خودتون (Referrals) هم کسب درامد کنید.

باز هم ممکنه بگید کو زیر مجموعه و مگه ما چند تا زیر مجموعه میتونیم عضو کنیم. این هم راه حل داره. 

دو مدل زیر مجموعه داریم. زیر مجموعه حقیقی که از طریق لینک ارسالی و اختصاصی شما عضو سایت میشن و زیر مجموعه مجازی. 

نکته کار در زیر مجموعه مجازی هستش

شما میتونید روزانه رو لینک ها کلیک کنید و پس از دو سه روز با درامدتون 3- 4 تا زیرمجموعه بخرید این بار چون از زیرمجموعه هاتون هم عایدی دارید زودتر مجموع درامدتون به حد خرید چند زیر مجموعه میرسه و همینجوری برای 1 ماه درامدتون رو صرف خرید زیر مجموعه میکنید و به یک درامد ثابت در ماه میرسید. اگر آدم عجولی هستید میتونید مبلغ کمی به سایت واریز کنید و از ابتدا زیر مجموعه خریداری کنید. میانگین مبلغ خرید هر زیرمجموعه در سایت های ایرانی برای هر نفر 1000 تومنه و در سایت های خارجی 3 زیر مجموعه را با 0.60 دلار میشه خرید. 

 

با کمک یکسری سایت های اینترنتی مثل پرفکت مانی میشه به سایت های خارجی ارز واریز و یا برداشت کرد. سایت های ایرانی هم که واریز و برداشتشون از طریق کارت های عضو شتاب هستش.

از پست بعدی شروع میکنم به معرفی سایت های معتبر و خوب

نظرات  (۱)

به جمع کاربران بلاگ بیان خوش آمدید.
این یک نظر آزمایشی است.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">