راز و رمز کسب درآمد از اینترنت

معرفی به روزترین سایت های کسب درامد اینترنتی و استخراج بیتکوین

راز و رمز کسب درآمد از اینترنت

معرفی به روزترین سایت های کسب درامد اینترنتی و استخراج بیتکوین

در اینجا قصد دارم بهترین و معتبر ترین و به روزترین سایت های کسب درامد اینترنتی (ارزی و ریالی) را معرفی کنم
جستجوی گوگل (Google Search)
مشاهده تبلیغات (PTC (Paid To Click
عضویت در سایت ها (PTS (Paid To Signup
استخراج بیتکوین (BTC (Bitcoin Mining

پیوندهای روزانه

سایت بمب استخراج بیتکوین و دلار Bestmine

دوشنبه, ۲۴ خرداد ۱۴۰۰، ۰۴:۰۱ ب.ظ

امروز میخوام یه سایت فوق العاده توپ و عالی رو بهتون معرفی کنم که قابلیت استخراج دلار و بیتکوین و لیتکوین , ... رو به صورت کاملا اتومات داره. و دیگه نیازی نیست در سایت آنلاین باشید و سیستمتون روشن باشه.

فقط کافیه تو سایت Bestmine.cc عضو بشید و در قسمت Mininig ارز مورد نظرتون رو برای استخراج انتخاب کنید و نوار درصد سرعتی که مد نظرتونه رو روی 100% تنظیم کنید و تمام!!!

دیگه نیازی نیست در سایت بمونید و سیستمتون روشن باشه. این سایت به صورت کاملا اتوماتیک برای شما شروع به استخراج میکنه با سرعت 111GH/S. برای اینکه سرعت استخراجتون بیشتر بشه میتونید زیرمجموعه بگیرید و به ازای هر زیرمجموعه که عضو بشه به سرعت استخراج شما 5GH/S اضافه میشه. در این سایت علاوه بر استخراج بیتکوین به راحتی میتونید دلار هم استخراج کنید. 

این سایت فوق العاده عالی رو به هیچ وجه از دست ندید. بعد از مرورگر CryptoTab که در پست های قبل معرفی کردم این سایت فوق العاده ترینه

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۲۴
مونا ...

نظرات  (۸)

سلام برداشت داشتی ازش؟

پاسخ:
سلام دوست عزیزم. بله. من دلار استخراج کردم و بالاتر از 1 دلار اجازه برداشت میده و من به حساب پرفکت مانی انتقال دادم

چند روزه پرداخت میکنه؟من برداشت کردم اما برام واریز نشد!منم دلار برداشت کردم مثل شما

پاسخ:
نرمالش رو زده 3 روزه دقیق یادم نیست چند روز شد ولی خیلی بیشتر طول کشید

با سلام می خواستم بدونم این سایت واقعا برداشت داره یا سرکاریه چون من برداشت زدم ولی برداشت نشد یا راهکار خاصی داره

ممنون میشم اگر کسی می تونه کمک کنه

پاسخ:
من یکهفتس سری دوم درخواست برداشت خودم رو ثبت کردم و هنوز pending هست. نمیدونم چقدر طول میکشه

پرداخت نمیکنه سرکاریه!

سلام 

میشه من را راهنمایی کنید که چطوری میشه دلار را به سایت پرفکت مانی منتقل کرد

 

سلام من چند روزه برداشت زدم ولی واریز نشده واقعا قابل برداشته؟؟

دلار استخراج کردم تو کیف پول با چه نمادی هست لطفا بگین ممنون

پاسخ:
بیتکوین

دوستان برداشت نداره موقع برداشت میگه صبر کنید ولی واریز نداره الکیه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">