راز و رمز کسب درآمد از اینترنت

معرفی به روزترین سایت های کسب درامد اینترنتی و استخراج بیتکوین

راز و رمز کسب درآمد از اینترنت

معرفی به روزترین سایت های کسب درامد اینترنتی و استخراج بیتکوین

در اینجا قصد دارم بهترین و معتبر ترین و به روزترین سایت های کسب درامد اینترنتی (ارزی و ریالی) را معرفی کنم
جستجوی گوگل (Google Search)
مشاهده تبلیغات (PTC (Paid To Click
عضویت در سایت ها (PTS (Paid To Signup
استخراج بیتکوین (BTC (Bitcoin Mining

پیوندهای روزانه

باز کزدن حساب انتقال پول در سایت Payeer

دوشنبه, ۲۴ خرداد ۱۴۰۰، ۰۸:۰۸ ب.ظ

یکی از بهترین سیستم های انتقال پول در دنیا Payeer نام دارد. این سیستم با ویژگی های منحصر به فردش از باقی شرکت های پرداخت اینترنتی سبقت گرفته است و توانسته کاربران زیادی را در سراسر دنیا جذب کند. از طریق سایت و کیف پول Payeer شما می توانید برای دریافت درآمدتان در سایت های مختلف استفاده نمایید. با کیف پول Payeer می توان 8 نوع ارز را نگهداری کرد و یا انتقال داد. سیستم پرداخت آنلاین پاییر Payeer از ارزهایی همچون دلار، یورو و روبل پشتیبانی می کند. همچنین ارزهای دیجیتالی همچون بیت کوین، اتریوم و لایت کوین نیز تحت پشتیبانی این سرویس پرداخت بوده و شما می توانید حساب خود را با یکی از این ارزها، شارژ کنید.

برای افتتاح حساب Payeer وارد سایت payeer شوید و بر روی “Create account” کلیک کنید و مراحل وارد کردن اطلاعات و ثبت نام را انجام دهید.

نحوه شارژ حساب payeer

در صورتی که تصمیم دارید حساب پاییر خود را شارژ نمایید لازم است که گزینه Deposit را انتخاب نمایید. لازم به ذکر است که روش های مختلفی برای شارژ حساب و افزایش موجودی در این حساب وجود دارد. این امکان وجود دارد که با استفاده از ارزهای دیجیتال حساب خود را افزایش دهید.

یا آنکه از سایر سرویس های پرداخت آنلاین مانند پرفکت مانی، پی پال یا وب مانی استفاده کرده و شارژ حساب خود را انجام دهید.

 

برداشت پول از payeer

در صورتی که تصمیم دارید از حساب پاییر خود برداشت داشته و یا وجهی را انتقال دهید، لازم است که گزینه Transfer را انتخاب کرده و در این بخش، از حساب Payeer خود به هر حساب دیگری، انتقال پول داشته باشید. توجه کنید که برای ثبت آدرس دریافت کننده پول، می توانید آدرس gmail، اکانت payeer یا حتی تلفن شخص گیرنده را ثبت نمایید.

همچنین سیستم پرداخت آنلاین پاییر، برای انتقال وجه برای هر یک دلار، یک دهم دلار دریافت کارمزد دارد. از سویی دیگر این امکان را دارید که برای ترید از امکانات سیستم پایر استفاده کنید. بنابراین با انتخاب گزینه Trade خواهید توانست خرید و فروش ارزهای دیجیتال را انجام دهید.

 

تبدیل ارز در payeer

در صورتی که نیاز دارید برای تبدیل ارز در حساب پاییر اقدام کنید، می بایست Exchange را انتخاب کرده و با مراجعه به امکانات آن ، اقدامات مناسب را انجام دهید.

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۲۴
مونا ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">