راز و رمز کسب درآمد از اینترنت

معرفی به روزترین سایت های کسب درامد اینترنتی و استخراج بیتکوین

راز و رمز کسب درآمد از اینترنت

معرفی به روزترین سایت های کسب درامد اینترنتی و استخراج بیتکوین

در اینجا قصد دارم بهترین و معتبر ترین و به روزترین سایت های کسب درامد اینترنتی (ارزی و ریالی) را معرفی کنم
جستجوی گوگل (Google Search)
مشاهده تبلیغات (PTC (Paid To Click
عضویت در سایت ها (PTS (Paid To Signup
استخراج بیتکوین (BTC (Bitcoin Mining

پیوندهای روزانه

۵ مطلب در شهریور ۱۳۹۷ ثبت شده است

۲۴شهریور

یعنی خدایی سایت کسب درامد راحت تر و بهتر از سایت cashmining ندیدم. یعنی فقط کافیه بعد از ثبت نام در سایت روی دکمه Start Minning cash کلیک کنید. وسلام. به صورت اتوماتیک و با سرعت بسیار بالا شروع میکنه به کسب درامد به دلار. حداقل مبلغ برداشت از سایت 2$ هستش و واریز به Payeer داره. 

 

**یک نکته برای دوستانی که میخوان درامد بیشتر داشته باشن و به کامپیوتر شخصیشون هم فشار نیاد اینه که میتونید یه سرور مجازی اینترنتی بسیار ارزون قیمت تهیه کنید و cashmining رو بزارید 24 ساعته روی اون باز باشه.

من خودم از Abrisho استفاده میکنم. قیمتش بسیار مناسبه و از سرویسم بسیار راضی هستم.

این سایت همچنین یکسری جوایز داره که مرحله به مرحله با دقایقی که کار میکنید میتونید بدست بیارید از جمله این جوایز کاربر VIP بودن هستش که درامدتون چند برابر میشه. حتی میتونید تیکت بخت آزمایی بخرید و هر هفته قرعه کشی داره.

 

برداشت اول با موفقیت انجام شد.

مونا ...
۰۸شهریور

دوستان عزیزم اینها لیست به روزترین و معتبرترین سایت های کسب درامد اینترنتی ریالی و ارزی و بیتکوین هستش که من در آنها عضو هستم و روزانه به همشون سر میزنم و تبلیغاتشونو چک میکنم. میتونید برای اینکه روزانه چک کردن سایت هایی که عضو هستید رو فراموش نکنید از این لیست استفاده کنید. در اینجا روش کسب درامد از این سایت ها رو آموزش دادم. (1400/03/24)

 

 Bestmine.cc

 

CryptoTab

 

P30rank.ir

 

 

partclick.ir

 

 ipirani.ir

 

 

مونا ...
۰۸شهریور

امروز میخوام راحت ترین روش کسب درامد بیتکوین رو به شما دوستان عزیزم معرفی کنم. با استفاده از CryptoTab شما یک browser کسب درامد دارید. میتونید برای مشاهده ی فعالیت های کسب درامدتون از این browser استفاده کنید و مادامی که CryptoTab روی سیستم شما بازه در حال استخراج بیتکوین هستید و طی یکماه راحت میتونید 1 بیتکوین استخراج کتید.

 

CryptoTab افزونه Google Chrome هم داره ولی سرعت استخراج در نصب Browser اختصاصی خودش خیلی بالاتره. شما اگر بتونید زیرمجموعه هم جمع کنید و زیر مجموعه های شما هم زیرمجموعه جمع کنند از استخراج 10 سطح زیر شما هم درامد خواهید داشت. بعد از نصب با اکانت گوگل، فیسبوک یا توِِییتر خود در CryptoTab لاگین کنید تا درامد شما متمرکز بشه در حساب کاربری خودتون.

حداقل بیتکوین قابل برداشت:  Minimum amount is 0.00001 BTC

برداشت از این سایت صد در صد هستش و من تا حالا چندین بار از این سایت برداشت کردم. به روزرسانی (1402/03/11)

 

با جمع آوری زیر مجموعه در این مرورگر از زیرمجموعه های 10 سطح پایین تر از خودتون هم درامد کسب خواهید نمود.

 

**یک نکته برای دوستانی که میخوان درامد بیشتر داشته باشن و به کامپیوتر شخصیشون هم فشار نیاد اینه که میتونید یه سرور مجازی اینترنتی بسیار ارزون قیمت تهیه کنید و cryptoTab رو بزارید 24 ساعته روی اون باز باشه.

 

مونا ...
۰۸شهریور

میخوام امروز سایت کسب درامد بسیار فوق العاده و بی نظیر ptcbaz.com  رو معرفی کنم که یکی از بینظیرترین سایت های کسب درامد اینترنتی ایرانی (PTC,PTS) هستش. در این سایت قیمت اجاره هر زیر مجموعه فقط 100 تومنه و با 1000 تومن میشه 10 تا زیرمجموعه اجاره کرد. 

هر روز چندین تبلیغ 20 تومنی، 10 تومنی و 5 تومنی داره.

اعضای عضویت طلایی روزانه چندین تبلیغ 50 و 40 تومانی دارند.

هر روز 50 تا کلیک جایزه داره که جایزه ها از 50 تومن تا 1000 تومن اعتبار دارن

پرداخت به ازای ثبت نام در سایت ها هم معمولا به ارزش 100 تومن یا 50 تومن هستش.

من بعد یک هفته با درامد خود سایت 135 تا زیر مجموعه خریدم یعنی تا حسابم میشه 1000 تومن از درامد انتقال میدم به موجودی حساب و زیر مجموعه میخرم. داشتن زیرمجموعه باعث میشه درامد خیلی سریع تر بره بالا.

موجودی 1000 تومن بشه میتونید درخواست واریز به کارتتون رو بدید. 

میتوانید در تصویر زیر پنل کاربری من رو به همراه تعداد زیر مجموعه های اجاره ای و کلیک هاشون مشاهده کنید.

عضویت و کسب درامد از این سایت رو به هیچ عنوان از دست ندید.

همونطور که مشاهده میکنید از عضویت من در این سایت حدود 24 روز میگذره و من عضویت طلایی دارم با 290 زیر مجموعه اجاره ای:

مونا ...
۰۵شهریور

یه سایت خیلی خوب که میخوام امروز معرفی کنم ipirani.ir هستش که برای جستجوی گوگل تبلیغات بسیار زیادی داره و راحت در یک روز میشه بین 500 تا 2000 تومن ازش درامد داشت. همچنین این سایت امکان بازدید خودکار از سایت ها رو هم داره.

مونا ...