راز و رمز کسب درآمد از اینترنت

معرفی به روزترین سایت های کسب درامد اینترنتی و استخراج بیتکوین

راز و رمز کسب درآمد از اینترنت

معرفی به روزترین سایت های کسب درامد اینترنتی و استخراج بیتکوین

در اینجا قصد دارم بهترین و معتبر ترین و به روزترین سایت های کسب درامد اینترنتی (ارزی و ریالی) را معرفی کنم
جستجوی گوگل (Google Search)
مشاهده تبلیغات (PTC (Paid To Click
عضویت در سایت ها (PTS (Paid To Signup
استخراج بیتکوین (BTC (Bitcoin Mining

پیوندهای روزانه

معرفی سایت کسب درآمد Paidverts

يكشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۷، ۰۹:۴۸ ق.ظ

دوستان عزیز با معرفی سایتی خارجی و جذاب جهت کسب درآمد از اینترنت در خدمتتان هستیم این سایت به دلیل تفاوت در اسکریپت و عملکرد ، مطمئننا یکی از بهترین سایت های کلیکی حال حاضر جهان به شمار می رود و با توجه به پرداخت های بروز و حداقل میزان پرداخت ۱ دلار ، با پشتیبانی از پرفکت مانی و بیتکوین خالی از لطف نیست که در آن  فعالیت کنیم.

با توجه به اینکه در paidverts می توان تبلیغ با قیمت های متفاوتی(حتی تا ۳۰ دلار به ازای یک تبلیغ ) را تجربه کرد که بر اساس سیستم امتیاز بندی جدید سایت طراحی شده می توان به آینده سایت امیدوار بود از این رو توصیه می کنیم در این سایت ثبت نام کرده و فعالیت مستمری  داشته باشید و حتما جهت کار با قسمت های مهم این سایت ادامه مطلب را مطالعه فرمایید .

درحال حاضر با توجه به قیمت دلار و نوسانات بسیار زیاد و ارزش بالای آن نسبت به پول ایران الان بهترین راه های کسب درآمد از اینترنت کار در سایت های خارجی است و  کسب درآمد از دلار

 

روش کسب درآمد از این سایت : مشاهده آگهی ها از قسمت Paid Ads
جهت دیدن تبلیغات می بایست با دیدن تبلیغات Activation Ads  حساب خود را فعال کنید .
حداقل پرداختی برای بار نخست :
 ۱ دلار

 

نحوه فعالیت و کسب درآمد اینترنتی با سایت Paidverts

سایت paidverts در اکثر سایت های مانیتورینگ جهانی به خوبی در حال کسب امتیاز و رتبه است و دلیل آن هم تفاوت و ابتکار در سیستم کلیک و امتیاز بندی است در صورت ثبت نام و کار کردن با این سایت مطمئننا شما نیز تفاوت ها را احساس خواهید کرد.

حال بپردازیم به نحوه کار با paidverts بعد از ثبت نام ،اساس کار این سایت کلیکی یا سرمایه گذاری و کلیک امتیاز این سایت است بنام BAP که هرچه امتیاز یا BAP شما در سایت بالاتر باشد به همان اندازه از کسب درآمد بالاتر و راحت تر از طریق آزاد شدن تبلیغات با ارزش دلاری بالاتر بهره خواهید برد ، روزانه معادل ۱۲۰ BAP رایگان از طریق دیدن تبلیغاتی بنام Activation Ad در اختیار کاربران قرار میگرد دیدن این تبلیغات جهت رسیدن به مراتب بالاتر در سایت الزامی است .

 

ثبت نام در سایت PaidVerts

 

آموزش تصویری کار با سایت Paidverts و نکات مهم :

بعد از ورود به سایت از منوی کناری بنام Your Navigation بر روی Paid Ads کلیک کنید تا تبلیغات نخست جهت کسب امتیاز نمایان شود .

توجه : کلیه تبلیغات اعم از امتیازی و پولی در سایت دارای تاریخ انقضا هستند و باید طی مدت زمان معلوم دیده شوند وگرنه آنها را از دست خواهید داد.
با کلیک بر روی 
View Activation Ad  (یا تبلیغات موجود در سایت) کادری به صورت زیر نمایان خواهد شد که جهت تکمیل فرایند دیدن هر تبلیغ به صورتی که در عکس مشاهده می کنید اقدام نمایید .

 

بعد از فشردن سه بار علامت کپی و کپی شدن سه متن در خواستی تبلیغ، می بایست بر روی دکمه سبز رنگی به شکل زیر کلیک کنید

 

 

در آخر با وارد کردن captcha نمایش داده شده و سپری شدن زمان معین برای هر تبلیغ و کلیک بر روی کلید Confirm شما امتیاز یا مبلغ مورد نظر را کسب کرده اید ، توجه داشته باشید تست های تشخیص ربات گوگل را بدرستی وارد کرده باشید .

 

دوستانی که با تست انسانی شناسی سایت (Captcha) مشکل دارند از این قسمت “کلیک کنید” و روی Switch to Google کلیک کنید تا تست انسان شناسی ساده تر شود .

 

 

برای مشاهده تبلیغ بعدی بر روی گزینه سبز رنگ view Another ads کلیک کنید.

 

یکی از دوستان همکار تا حالا 900 دلار از این سایت کسب درامد داشتن.

 

نکته مهم برای سرعت بخشیدن به کار با این سایت حتما در ابتدا به مبلغ ۱ دلار از این سایت آگهی (Bulk Ads) خریداری کنید چراکه به ازای خرید ۱ دلار معادل ۲۴۰۰ BAP دریافت خواهید کرد که در ابتدای امر کمک بسیاری جهت کسب درآمد شما خواهد بود در غیر این صورت روزانه تعدادی امتیاز به عنوان مالیات از دست خواهید داد، با هر بار خرید تبلیغ تا ۱۴ روز از مالیات عضویت در سایت معاف خواهید بود . موفق باشید .
توجه مهم : از قسمت بازی های این سایت در قسمت Games می توانید به BAP دست پیدا کنید البته به من زیاد توصیه نمی کنم چون احتمال از دست دادن امتیاز بیشتر از بدست اوردن امتیاز است .
برای دریافت مبلغ کارکرد و همچنین خرید آگهی از قسمت 
CASHIER ترجیحا حساب پرفکت مانی اقدام کنید .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۰۱
مونا ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">