راز و رمز کسب درآمد از اینترنت

معرفی به روزترین سایت های کسب درامد اینترنتی و استخراج بیتکوین

راز و رمز کسب درآمد از اینترنت

معرفی به روزترین سایت های کسب درامد اینترنتی و استخراج بیتکوین

در اینجا قصد دارم بهترین و معتبر ترین و به روزترین سایت های کسب درامد اینترنتی (ارزی و ریالی) را معرفی کنم
جستجوی گوگل (Google Search)
مشاهده تبلیغات (PTC (Paid To Click
عضویت در سایت ها (PTS (Paid To Signup
استخراج بیتکوین (BTC (Bitcoin Mining

پیوندهای روزانه

راحت ترین روش بدست آوردن بیت کوین رایگان با CryptoTab

پنجشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۷، ۰۵:۲۶ ب.ظ

امروز میخوام راحت ترین روش کسب درامد بیتکوین رو به شما دوستان عزیزم معرفی کنم. با استفاده از CryptoTab شما یک browser کسب درامد دارید. میتونید برای مشاهده ی فعالیت های کسب درامدتون از این browser استفاده کنید و مادامی که CryptoTab روی سیستم شما بازه در حال استخراج بیتکوین هستید و طی یکماه راحت میتونید 1 بیتکوین استخراج کتید.

 

CryptoTab افزونه Google Chrome هم داره ولی سرعت استخراج در نصب Browser اختصاصی خودش خیلی بالاتره. شما اگر بتونید زیرمجموعه هم جمع کنید و زیر مجموعه های شما هم زیرمجموعه جمع کنند از استخراج 10 سطح زیر شما هم درامد خواهید داشت. بعد از نصب با اکانت گوگل، فیسبوک یا توِِییتر خود در CryptoTab لاگین کنید تا درامد شما متمرکز بشه در حساب کاربری خودتون.

حداقل بیتکوین قابل برداشت:  Minimum amount is 0.00001 BTC

برداشت از این سایت صد در صد هستش و من تا حالا چندین بار از این سایت برداشت کردم. به روزرسانی (1402/03/11)

 

با جمع آوری زیر مجموعه در این مرورگر از زیرمجموعه های 10 سطح پایین تر از خودتون هم درامد کسب خواهید نمود.

 

**یک نکته برای دوستانی که میخوان درامد بیشتر داشته باشن و به کامپیوتر شخصیشون هم فشار نیاد اینه که میتونید یه سرور مجازی اینترنتی بسیار ارزون قیمت تهیه کنید و cryptoTab رو بزارید 24 ساعته روی اون باز باشه.

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۰۸
مونا ...

نظرات  (۲)

سلام منو با اسم راز و رمز روابط زناشویی پیوند بکنید  . منم با اسم راز و رمز کسب درامد در اینترنت لینکتون می کنم
پاسخ:
سلام. پیوند شدید. ممنونم
سلام
من crypto tab browser را نصب کردم و سرعت جمع کردن بیت کوین هم تو این مرورگر بیشتره ولی نمیتونم لاگین کنم با این خطا مواجه میشم
Sorry, something went wrong there. Try again.
Next

پاسخ:
دوست عزیز سلام
من اصلا با همچین خطایی تا حالا روبرو نشدم و با اکانت جیمیلم روش لاگین میکنم
شاید ایمیلتون مشکلی پیدا کرده
به خودشون ایمیل بزنید بهتره فکر کنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">