راز و رمز کسب درآمد از اینترنت

معرفی به روزترین سایت های کسب درامد اینترنتی و استخراج بیتکوین

راز و رمز کسب درآمد از اینترنت

معرفی به روزترین سایت های کسب درامد اینترنتی و استخراج بیتکوین

در اینجا قصد دارم بهترین و معتبر ترین و به روزترین سایت های کسب درامد اینترنتی (ارزی و ریالی) را معرفی کنم
جستجوی گوگل (Google Search)
مشاهده تبلیغات (PTC (Paid To Click
عضویت در سایت ها (PTS (Paid To Signup
استخراج بیتکوین (BTC (Bitcoin Mining

پیوندهای روزانه

 

دوستان عزیز در این مطلب قصد دارم شما را با نرم افزاری مختص به موبایل و تبلت به منظور کسب درآمد از موبایل ( اندروید یا ios) که در واقع یک نرم افزار شبکه اجتماعی ویژه کریپتوکارنسی هاست به نام Pivot آشنا کنیم .

روش کار با این اپ بسیار سادست کافی است ابتدا با گوشی یا تبلت خود وارد لینک زیر شده و با اکانت جیمیل خود لاگین کنید و نرم افزار را با توجه به سیستم عامل گوشی یا تبلت خود از لینکی که به شما میدهد انتخاب و دریافت کنید،سپس نرم افزار نصب شده را باز نموده با حساب جمیل خود لاگین نمایید توجه داشته باشید که در حال حاضر ثبت نام فقط از طریق حساب گوگل یا جمیل امکان پذیر است .

 

ثبت نام و فعالسازی نرم افزار Pivot

 

در این اپ به طور کلی تنها کاری که بایستی انجام داد جمع آوری POWER  است که به سه روش می توانید این کار را از قسمت Daily tasks for POWER در صفحه اصلی نرم افزار انجام دهید .

  • Invite a Friend: در این قسمت با ارسال کد مختص بخود برای دوستان و تکمیل فرآیند ثبت نام معادل ۱۰۰۰۰ پاور دریافت می کنید .
  •  
  • Read a Post: در این قسمت با خواندن پست های ارسالی سایر کاربران به جمع اوری پاور می پردازید بدین صورت که ابتدا با زدن دکمه Read And Share For Power  به رنگ نارنجی و مجدد با فشردن دکمه Get Read Power در انتهای هر پست معادل ۱۰۰ پاور دریافت خواهید کرد (این قسمت محدودیت 4000 پاوری در روز دارد )
  •  
  • Inviting bouns: در این قسمت شما معادل ۱۰ درصد از فعالیت زیر مجموعه های خود را به طور خودکار به صورت جایزه دریافت می کنید پس نیازی به انجام کار خاصی از جانب شما نیست .
  •  
  • Predicting Bouns: در این قسمت شما با پیش بینی نرخ یکسری ارزهای اینترنتی مثل بیتوین و اتریوم،  PVTP دریافت میکنید. البته این Bouns محدود به مدت زمانی بسیار کوتاه خواهد بود و از 24 اکتبر 2018 شروع شده.

نحوه کار برای کسب درآمد از موبایل یا تبلت با این نرم افزار همانگونه که عرض شد واقعا سادست تنها کافی است یکبار مراحل نصب را انجام داده و با آن کار کنید ، به یک نکته هم توجه داشته باشید که هرچند که پرداخت این نرم افزار تست شده اما این موضوع که فعال بودن و پرداخت آن تا چه زمانی ادامه داشته باشد واقعا معلوم نیست بنابراین برای نصب و فعالیت در این اپ فرصت را از دست ندهید .

این سایت قصد تا رقابت تنگاتنگی رو با فیسبوک و اینستاگرام آغاز کنه  و جای اونا رو بگیره و همچنین تا قبل از آپدیت آخر روزانه پاور شما رو به بیتکوین تبدیل میکرد ولی از اونجایی که این سایت در حال معرفی ارز دیجیتالی جدیدی به نام PVTP هست در نسخه جدید دیگه تبدیل به بیتکوین انجام نمیده و زین پس خود PVTP در صرافی ها قابل خرید و فروش خواهد بود.

با نیم نگاهی به تاریخچه بیتکوین این نکته رو مد نظر داشته باشید که بیتکوین هم در ابتدا خیلی با ارزش نبود ولی الان هر بیتکوین بالای 80 میلیون ارزش داره. و پیشنهاد من به شما اینه که pvtp های خود رو در این سایت به بیتکوین، دلار و یا ریال تبدیل نکنید و همینجوری نگه دارید تا در آینده ای نزدیک شاید کمتر از 6 ماه ارزش آن چند برابر خواهد شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۰۵
مونا ...

نظرات  (۱)

I'm not sure ᴡhere you aгe getting your information, but good tοpic.
I needs to spend some tіme learning much more or understɑnding more.
Tһanks for magnificent info I waѕ looking for this info for my mіssion.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">