راز و رمز کسب درآمد از اینترنت

معرفی به روزترین سایت های کسب درامد اینترنتی و استخراج بیتکوین

راز و رمز کسب درآمد از اینترنت

معرفی به روزترین سایت های کسب درامد اینترنتی و استخراج بیتکوین

در اینجا قصد دارم بهترین و معتبر ترین و به روزترین سایت های کسب درامد اینترنتی (ارزی و ریالی) را معرفی کنم
جستجوی گوگل (Google Search)
مشاهده تبلیغات (PTC (Paid To Click
عضویت در سایت ها (PTS (Paid To Signup
استخراج بیتکوین (BTC (Bitcoin Mining

پیوندهای روزانه

معرفی سایت کسب درامد p30rank

يكشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۷، ۰۵:۵۰ ب.ظ
 
سایت p30rank.ir  یک سایت بسیار خوب در زمینه ی کسب درآمد با جستجو در گوگل هستش. برای شروع کسب درامد ابتدا عضو سایت شوید و از قسمت سیستم افزایش جستجوی گوگل وارد قسمت کسب درامد از جستجو شوید. این سایت ایرانی هستش و پرداخت های اون به تومان هستش.
 
همانگونه که در تصویر زیر مشاهده میکنید این سایت گزینه های دیگری هم برای کسب درامد دارد. برای مثال در قسمت جستجوی گوگل با جستجوی عبارت "تست بتن" و یافتن آدرس سایت داده شذه 30 تومان به خساب شما منظور میگردد.
 

**یک نکته برای دوستانی که میخوان درامد بیشتر داشته باشن و به کامپیوتر شخصیشون هم فشار نیاد اینه که میتونید یه سرور مجازی اینترنتی بسیار ارزون قیمت تهیه کنید وبازدید های خودکار رو بزارید 24 ساعته روی اون باز باشه.

من خودم از Abrisho استفاده میکنم. قیمتش بسیار مناسبه و از سرویسم بسیار راضی هستم.

 
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۲۸
مونا ...

نظرات  (۱)

از لینک زیر هم استفاده کن واقعا که!
http://opizo.me/OY7UQp

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">