راز و رمز کسب درآمد از اینترنت

معرفی به روزترین سایت های کسب درامد اینترنتی و استخراج بیتکوین

راز و رمز کسب درآمد از اینترنت

معرفی به روزترین سایت های کسب درامد اینترنتی و استخراج بیتکوین

در اینجا قصد دارم بهترین و معتبر ترین و به روزترین سایت های کسب درامد اینترنتی (ارزی و ریالی) را معرفی کنم
جستجوی گوگل (Google Search)
مشاهده تبلیغات (PTC (Paid To Click
عضویت در سایت ها (PTS (Paid To Signup
استخراج بیتکوین (BTC (Bitcoin Mining

پیوندهای روزانه

معرفی سایت کسب درامد wad.ojooo.com

دوشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۱۱ ق.ظ

 

سایت wad.ojooo.com هم یکی از سایت های معتبر پرداخت ارزی با امکانات فراوان هستش که معمولا تبلیغات زیادی داره برای کسب درامد به روش PTC و امکان بازدید خودکار تبلیغات (Autosurf) هم در اون وجود داره. امکان خرید زیرمجموعه اجاره ای با هزینه بسیار کم از محل درامد خود سایت نیز در اون وجود داره. 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۲۹
مونا ...

ptc

َAutosurf

نظرات  (۷)

۲۹ مرداد ۹۷ ، ۱۰:۴۸ 💟عکس کده💟
:)
۲۹ مرداد ۹۷ ، ۱۰:۵۹ 💟عکس کده💟
میشه توضیحات بیشتری بدی
؟؟؟
پاسخ:
دوست عزیزم سلام
فعالیت وبلاگ من در رابطه با کسب و کار اینترنتی هستش که در وبلاگ مفصلا توضیحات شروع به کار رو ذکر کردم
ممنون میشم در قسمت پیونهای سایتتون لینک من رو اضافه کنید تا دوستان دیگری که وبلاگ شما رو میبینند با وبلاگ من هم آشنا بشوند. اگر تمایل داشتید من هم لینک شما رو قرار میدم.

آدرس من: http://makingmoneyart.blog.ir
۲۹ مرداد ۹۷ ، ۱۱:۱۱ 💟عکس کده💟
لینک شدید
لطفا ما را هم لینک کنید
===================
پاسخ:
لینک و دنبال شدید. متشکرم
۲۹ مرداد ۹۷ ، ۱۱:۱۵ 💟عکس کده💟
:))
امید وارم مجموع نمایش هات از وب من بزنه بالا
پاسخ:
بسیار بسیار ممنونم از لطف و محبت شما
سلام
وبلاگ خوبی داری
لینکتون ثبت شد
لینک سایت بنده رو در پیوندها تون ثبت کنید
ممنون
پاسخ:
ممنون. لینک شما اضافه شد
سلام
میخوام تو این سایت عضو بشم بازدن پسوورد به این خطا برخوردم
Your password must consist of at least 8 signs and must contain minimum 1 capital letter and minimum 1 number.

فکر کنم میگه رمز شما باید شامل حداقل 8 نشانه مثل @ و ... و 1 حرف و حداقل 1 عدد باشد
هر رمزی می زنم خطا میده.
پاسخ:
میگه پسوردتون حداقل 8 حرف باشه و حداقل یک حرف بزرگ و یک عدد هم توش باشه. برای امنیت بیشتر نباید پسورد ساده باشه
سلام

امروز14 آبان سایت نورکلیکس برای من باز نمی شود؟

شما هم این مشکل را داشتید؟

سایتهای دیگه باز میشه ولی نورکلیکس باز نمیشه؟
چه کار کنم؟
پاسخ:
من خودمم با اینترنت خونه که آسیاتک هست نمیتونم سایت رو باز کنم ولی یا اینترنت گوشیم که همراه اول هست باز میشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">