راز و رمز کسب درآمد از اینترنت

معرفی به روزترین سایت های کسب درامد اینترنتی و استخراج بیتکوین

راز و رمز کسب درآمد از اینترنت

معرفی به روزترین سایت های کسب درامد اینترنتی و استخراج بیتکوین

در اینجا قصد دارم بهترین و معتبر ترین و به روزترین سایت های کسب درامد اینترنتی (ارزی و ریالی) را معرفی کنم
جستجوی گوگل (Google Search)
مشاهده تبلیغات (PTC (Paid To Click
عضویت در سایت ها (PTS (Paid To Signup
استخراج بیتکوین (BTC (Bitcoin Mining

پیوندهای روزانه

معرفی سایت کسب درامد cashmining

شنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۷، ۰۹:۵۰ ق.ظ

یعنی خدایی سایت کسب درامد راحت تر و بهتر از سایت cashmining ندیدم. یعنی فقط کافیه بعد از ثبت نام در سایت روی دکمه Start Minning cash کلیک کنید. وسلام. به صورت اتوماتیک و با سرعت بسیار بالا شروع میکنه به کسب درامد به دلار. حداقل مبلغ برداشت از سایت 2$ هستش و واریز به Payeer داره. 

 

**یک نکته برای دوستانی که میخوان درامد بیشتر داشته باشن و به کامپیوتر شخصیشون هم فشار نیاد اینه که میتونید یه سرور مجازی اینترنتی بسیار ارزون قیمت تهیه کنید و cashmining رو بزارید 24 ساعته روی اون باز باشه.

من خودم از Abrisho استفاده میکنم. قیمتش بسیار مناسبه و از سرویسم بسیار راضی هستم.

این سایت همچنین یکسری جوایز داره که مرحله به مرحله با دقایقی که کار میکنید میتونید بدست بیارید از جمله این جوایز کاربر VIP بودن هستش که درامدتون چند برابر میشه. حتی میتونید تیکت بخت آزمایی بخرید و هر هفته قرعه کشی داره.

 

برداشت اول با موفقیت انجام شد.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۲۴
مونا ...

نظرات  (۱)

سلام
من همونی هستم که پیگیر سایت amimoney.bid یا wgamoney.bid  بودم

همون که 4 شماره وارد میکردیم هر تبلیغ 10 سنت داشت اون سایت کلاهبرداره من هم بیت کوین وارریز کردم هیچ خبری نشد شما هم گفته بودید 20 دلار واریز کرده بودید چه شد؟ برایتان واریز کردند چند جا خواندم این سایت اسم های مختلفی داره و با دامنه های مختلف ساخته شده و برای فریب کاربران

من فعالیتم را خیلی وقته از این سایت متوقف کردم

تو بیشتر این سایتایی که معرفی کردید من زیر مجموعه شما هستم و خیلی پیگیر کسب درامد اینترنتی چه به دلار و چه به ریال هستم و انگیزه فراوانی دارم

شما چند ساله از اینترنت درامد کسب می کنید و تا حالا به دلار هم تا حالا واریز به حساب ارزی تان داشته اید مثل پایر پیزا پی پال بیت کوین یا پرفکت مانی

از این حساب های ارزی به ریال توسط صرافی های آنلاین چنج کرده اید؟
من هر روز به وبلاگ شما سر می زنم.

موفق باشید.
پاسخ:
دوست عزیز سلام
من هم متاسفانه 30 دلار واریز کزدم و 291 زیرمجموعه خریدم و آخرش برای پرداخت سریع 10 دلار پرداخت کردم و درامدم شده بود 3500 دلار ولی متاسفانه کلاهبردار از آب در اومدن و لینکهاشو از سایتم حذف کردم. 
من بیشتر روی سایت ptcbaz سرمایه گذاری کردم و 300 تا زیرمجموعه اجاره ای دارم و اکانت طلایی خریدم. یکی از دوستان تو همین سایت 5000 تا زیرمجموعه اجاره ای گرفته بود و منهای هزینه ماهیانه زیرمجموعه ها ماهی 1 تومن درامد داشت
cryptotab هم عالیه. ازش برداشت هم داشتم. cashmining هم همینطور
روزانه سعی میکنم وضیت سایت ها رو چک کنم و اونایی که مشکل پرداخت دارن از وبلاگم حذف میکنم
clixusa هم اوایل کارشه و پتانسیل خوبی داره. من همه درامدم رو تا اینجا 20 تا زیرمجموعه خریدم ولی تصمیم دارم یه 2$ نگه دارم درخواست پرداخت بدم ببینم پرداختشون چجوریه.
norclix.com  هم عالیه
کلا چند تا سایت جدید که در آخرپست سایت هایی که هرروز چک میکنم اضافه کردم خیلی خوبن
عضو صرافی pay98.biz هستم و چند بار باهاش کارکردم.
با پرفکت مانی و localbitcoins.com زیاد کار کردم
من 10 سال پیش کلی تو این سایت ها فعالیت کردم ولی چون فقط به دنبال جذب زیرمجموعه مستقیم بودم به سودآوری نرسیدم و الان متوجه شدم باید با زیرمجموعه اجاره ای فعالیت کرد. جدیدا چند ماهه شروع کردم و برداشت زیادی نداشتم چون همه درامدم رو دارم صرف خرید زیرمجموعه و ارتقا حساب کاربری میکنم.
سایت های ایرانی ای هم که معرفی کردم همه مطمئن هستن و پرداخت دارن.
امیدوارم شما هم به موفقیت های بسیار خوبی دست پیدا کنید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">