راز و رمز کسب درآمد از اینترنت

معرفی به روزترین سایت های کسب درامد اینترنتی و استخراج بیتکوین

راز و رمز کسب درآمد از اینترنت

معرفی به روزترین سایت های کسب درامد اینترنتی و استخراج بیتکوین

در اینجا قصد دارم بهترین و معتبر ترین و به روزترین سایت های کسب درامد اینترنتی (ارزی و ریالی) را معرفی کنم
جستجوی گوگل (Google Search)
مشاهده تبلیغات (PTC (Paid To Click
عضویت در سایت ها (PTS (Paid To Signup
استخراج بیتکوین (BTC (Bitcoin Mining

پیوندهای روزانه

معرفی سایت فوق العاده کسب درامد ptcbaz.com

پنجشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۷، ۰۴:۴۰ ب.ظ

میخوام امروز سایت کسب درامد بسیار فوق العاده و بی نظیر ptcbaz.com  رو معرفی کنم که یکی از بینظیرترین سایت های کسب درامد اینترنتی ایرانی (PTC,PTS) هستش. در این سایت قیمت اجاره هر زیر مجموعه فقط 100 تومنه و با 1000 تومن میشه 10 تا زیرمجموعه اجاره کرد. 

هر روز چندین تبلیغ 20 تومنی، 10 تومنی و 5 تومنی داره.

اعضای عضویت طلایی روزانه چندین تبلیغ 50 و 40 تومانی دارند.

هر روز 50 تا کلیک جایزه داره که جایزه ها از 50 تومن تا 1000 تومن اعتبار دارن

پرداخت به ازای ثبت نام در سایت ها هم معمولا به ارزش 100 تومن یا 50 تومن هستش.

من بعد یک هفته با درامد خود سایت 135 تا زیر مجموعه خریدم یعنی تا حسابم میشه 1000 تومن از درامد انتقال میدم به موجودی حساب و زیر مجموعه میخرم. داشتن زیرمجموعه باعث میشه درامد خیلی سریع تر بره بالا.

موجودی 1000 تومن بشه میتونید درخواست واریز به کارتتون رو بدید. 

میتوانید در تصویر زیر پنل کاربری من رو به همراه تعداد زیر مجموعه های اجاره ای و کلیک هاشون مشاهده کنید.

عضویت و کسب درامد از این سایت رو به هیچ عنوان از دست ندید.

همونطور که مشاهده میکنید از عضویت من در این سایت حدود 24 روز میگذره و من عضویت طلایی دارم با 290 زیر مجموعه اجاره ای:

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۰۸
مونا ...

نظرات  (۵)

۰۵ آبان ۹۷ ، ۰۲:۵۲ مصطفی حسن فخرابادی
سلام
من دو ماه است تو این سایت فعالیت دارم هر 1000 تومن 10 زیرمجموعه اجاره کردم تبلیغات هم که مشاهده میکنم هر روز ولی پول زیر مجموعه ها هم در نمیاد همش ضرره؟
چطوری باید کسب درامد کرد؟
شما چند زیرمجموعه مستقیم و اجاره ای داررید؟

پاسخ:
دوست عزیز سلام
من 700 زیرمجموعه اجاره ای دارم و روزانه هم زیرمجموعه هامو تمدید میکنم و هم زیرمجموعه جدید میخرم
میدونم سقف زیرمجموعه های اجاره ای 5000 تا هستش و به سقف که برسیم دیگه فقط زیرمجموعه تمدید میکنیم و دوستانی که به 5000 رسیدن میگن بعد از پرداخت هزینه زیر مجموعه ها ماهی 900 تا 1 تومن خالص براشون میمونه. البته این رو هم بگم من عضویت 3 ماهه ی طلایی خریدم از ابتدا. یعنی هم مبلغ کلیلک های خودم بیشتره و هم پورسانت بیشتری از زیرمجموعه هام میرسه
10 تا زیر مجموعه مستقیم هم بیشتر ندارم. با این تعداد زیر مجموعه متوسط روزی 6 تومن درامد دارم.
۰۶ آبان ۹۷ ، ۰۲:۱۵ مصطفی حسن فخرابادی
سلام
ممنون از پاسخگویی و راهنمایی

سریع پاسخ دادید

متشکرم

موفق باشید
۱۸ دی ۹۷ ، ۰۳:۴۰ مصطفی حسن فخرابادی
سلام چند زیر مجموعه الان دارید و آیا برداشت هم کردید  چقدر؟
سلام
چند زیر مجموعه الان دارید و تا حالا چقدر از این سایت برداشت کردید پرداختی داره؟
با تشکر
موفق باشید و جیب تون پرپول
سلام
 چند بار از این سایت برداشت زدید و عضویت تون چیه جند زیر مجموعه دارید

با تشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">